Monday, 24 February 2014

FIRST GIVEAWAY by IZNI SOFIA

Heyyo Peeps,
Tadi aku blogwalking mengoda blog kawan aku sekali aku ternampak give away yang dibuat oleh Izni Sofia ni. Aku pun rasa excited la kot. Hadiahnya sangat lumayan kot, siapa yang taknak kan. Aku pun tengah dahagakan telefon kot. Yelah, sebelum SPM aku dah kena seksa orang curi fon aku yang merupakan barang kesayangan aku tahap maksima tau. Aku pun cuba la nak try nasib nak cuba masuk give away ni. Mana lah tau dapat rezeki yang Allah beri tanpa disangkakan. Kalau tak ada rezeki, aku redha je sebab kita mencuba je kan. hehe 

 
MARI KLIK DI BAWAH NI ! THANKS 

Senarai hadiah (pemenang random) :
1. Samsung S4
2. Jam touch screen
3. Topup RM10

TARIKH TAMAT: 28 February 2014
Untuk maklumat lebih lanjut sila layari laman web INI

No comments: