Monday, 24 February 2014

Kenangan

Heyyo Peeps,

Ampun mbuk, banyak banget idea gue hari ni dong. hehe Kamu ngak marah kan? Okay okay meh sini cerita pasal kenangan. Ni kenangan pasal apa pulak ni, tetiba je kan. Hmm Mesti ada kan mak korang bebel pasal barang korang yang bersepah dekat dalam bilik kan. Aku punya barang tak bersepah cuma banyak barang lama aku simpan sebagai kenangan gitu. Satu hari tu aku tengah free la kan, aku ambil la 2 plastik besar sebab mak aku dah bebel pasal barang banyak tu. Aku pun kemas dengan 2 kriteria, satu untuk disimpan satu lagi untuk dibuang. Okay tak? Okay kan. Macam gini korang pun tak serabut tengok. 

Barang Disimpan



Ini lah barang yang aku simpan dari aku sek rendah sampai lah sekolah menengah. Kau tau yang sikit ni lah sangat berharga untuk aku. Semua benda aku sumbat dengan kemas supaya satu hari nanti aku boleh baca balik zaman hingusan. Tak gitu? ahaks Dalam tu ada banyak diary, surat dan etc. haha Banyak la, memang tak boleh di-list-kan satu persatu.

Korang buat lah macam ni, confirm mak korang dah tak marah, then kau sumbat kat dalam almari baju yang khas untuk barang ' antik '. hehe Barang kedua kau nak buang tu, BUANG je takyah fikir dua tiga kali nanti korang rasa sedih pulak. 

Bak kata orang :
" People change, memories dont "

Betul tak? Betul kan. Ramai je orang akan ingat kenangan paling manis tak terhingga sampai ke hati tapi kita masih nak ingat kembali dengan barang-barang yang membawa kenangan kan. Diary pun salah satu korang nak ingat setiap inci harian korang dengan tersayang. Ceh, poyo kan aku. 

Terima kasih adik-adik manis sudi baca. hehe ^^

No comments: